Allereerst mijn dankwoord aan Gaby die niet alleen de zorg heeft gehad over Michelle en over mij maar ook over 10 snotsneuzen die in hun groeiperiode voorzien zijn geworden van het nodige eetpatroon en ervoor heeft gezorgd dat ze verder kunnen groeien!!
Dan mijn dank aan Mac die zich als vrijwilliger(dat wist hij nog niet)heeft aangemeld om mij(d'n trainer) te vervangen met de spellen en die ook met volle overtuiging goed heeft doorlopen. Dikke peer voor jou Mac !!
Luc dacht ff onze Lieve Heer na te doen om bij het eerste spel(helmenrace)lichtvoetig over de vijver te willen lopen. Gelukkig zag hij het hekje op tijd dat hem behoedde voor een nat pak! En dan het schillen van een appel!!!! ( Blijf oefenen Luc)
Wie echt te vertrouwen is hebben we vaak genoeg gehoord he Paul!! Je was wel de enige die wist 'n appel te schillen op 'n normale manier. (het was wel de kleinste appel !!)
Patrick begon zondagmiddag de smaak te pakken te krijgen van de drank.(Ouzo) Misschien dat hij het jammer vond om naar huis te moeten. Maar dat mag geen reden zijn om aan de drank te geraken. (hijzelf had er wel lol aan)
Bjorn en Nick waren zo blij dat ze naar huis konden dat ze op de terugweg in de file de polonaise liepen op de autoweg !! (die gaan dus nooit meer mee!!) HELAAS
En dan moest ons Kung Fu Biesmenneke ff zijn kunsten vertonen , welliswaar tegen de stroomkast (want die slaat niet terug, moet hij geweten hebben) En als een uitgelaten kleuter de bergen in het Mullerthal op zijn kont afgleed. De pret van een kind was duidelijk te zien!
Dennis had de pech dat hij een leenautootje had , te weten een Peugeotje 106. (wat een kutdeenk , dat lup mer 190 berg auf )En tot overmaat van ramp krijgt hij jus bij het ontbijt terwijl hij een sinasappel had gevraagd . Volgende keer meer geluk Dennis !!
Peter had gehoopt door liters chocomel te drinken hij wel even bruin zou worden als Ronaldino maar dat viel tegen ! Blijf het drinken Peter (beter dan bier) Voetballen zoals hem kun je al!!
En ja jullie zullen hem al gemist hebben (hahaha) onze Stavia! (hij weet zelf hoe hij aan die naam komt!!) Een echte straf voor hem is 5 minuten zijn mond te houden (zelfs als hij slaapt) En blijf dromen Sta , dat siert je!!
En dan last but not least Michelle . We dachten eigenlijk dat je als een braaf meisje in de caravan sliep !! Ik zal hier maar niet vertellen waar je de nachten hebt door gebracht he !! :<
Al bij al vind ik het een SUPERGESLAAGD weekend en ga druk bezig zijn voor de volgende keer. En hoop dat er dan nog meer mee gaan. (Beslist 'n aanrader)
Jongens bedankt voor jullie gezellige aanwezigheid!!