FORUM forum

forum

https://www.utzesde.mysites.nl
B
benny 18/12/2005 10:14
82.173.88.*

bedankt

He Team. wel fijn dat jullie iedereen even laten weten dat er vandaag wat te doen is. Ik kreeg vanmorgen een tel van patje om te zeggen dat het voetballen niet door gaat vervolgens zegt hij maar ik zie je vanmiddag he. Alleen is er een probleem ik weet helemaal van niets (en zo ben ik niet alleen). Een beetje verbaasd legt Patje uit wat de bedoeling was vandaag en daar wilde ik de feestcommisie wel even voor bedanken voor de uitnodiging, en nog iets hebben sommige lui die dit ook organiseren er wel eens aan gedacht dat ik er gewerkt hebt en dat ik misschien wel iets kon regelen met de joie. maar goed bedankt voor de uitnodiging en ook namens de rest van het team die er niets van af wisten. de groetjes.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

P
pieke 18/12/2005 11:55
84.30.66.*
op de trainingen is het diverse malen aangehaald, zo ook op zondag!! ook staat het al een tijdje op het forum................

B
bollekuh 18/12/2005 13:09
82.101.209.*
Jullie moeten niet zeiken is vaak genoeg op zondag en op de training gezegd.

Of jullie zijn doof of jullie willen het niet horen.

Als er wat vaker met meer mensen getraind werd wist iedereen wat de planning was.

We Gaan Nu Ook niet staveros zal jullie allemaal bellen en het regelen.

En Benny ik geef je een tip kom eens wat vaker trainen dan weet je wat speelt

B
benny 18/12/2005 15:00
82.173.88.*
he bjorn ik weet niet of je het wel weet he maar ik mag eigenlijk helemaal niets meer doen van sport ik moet aan mijn knie geopereerd worden en verrek altijd aan de pijn in mijn rugen daarvoor loop ik ook al naar verschillende ziekenhuizen. als ik op dinsdag kom trainen weet ik niet of ik op zondag weer fit genoeg ben waarschijnlijk niet en pieke jij weet dit je weet ook dat ik van mijn werk thuis zit dus zeik niet meer dat ik niet kom trainen ik zou het liefste wel komen maar als dit de reacties zijn dan kunnen jullie me wat. je bekijkt het ook maar met keepen zet maar iemands anders in de goal die wel KAN komen trainen ik zou heel erg graag komen trainen mar ik kan het niet. de groetjes. En er zijn mensen in het team die mijn situatie weten en die ook weten hoe het werkt in dienst maar toch over mij klagen jammer. jullie zoeken maar een andere gek.

P
pieke 18/12/2005 15:39
84.30.66.*
ik heb niks gezegd over trainen!! maar je hoeft ook niet te komen trainen een keer je gezicht laten zien is ook al genoeg!! je moet je zelf niet persoonlijk aangevallen voelen want dit geld voor meerdere mensen die makkelijk trainingen laten schieten!

P
petsje 18/12/2005 15:50
84.30.80.*
beste mensen,

ik vind dat benny wel gelijk heeft. en ik had verw8 dat bjorn zich ook wat anders ( volwassener ) zou opstellen. ik waardeer het zeker dat iemand probeert om iets te ondernemen zoals een etentje maar ik vind dat iedereen op de hoogte moet zijn met duidelijke data's en bv paul heeft geen internet of kijkt nooit op de site en dan kan ie niet mee? BULLSHIT communicatie is heel belangrijk ook naar de mensen zelf toe!!! heb je een probleem of zit je iets dwars meld het aan de persoon in kwestie si wel zo eerlijk

verder wil ik er geen woorden meer aan vuil maken. maar ik weet wel dat het zo niet verder kan en dat dus niet de bedoeling is om het team naar de klote te helpen

groetjes petsje

B
bollekuh 18/12/2005 18:17
82.101.209.*
benny het gaat niet om het trainen.

en niet alleen om jou.

ten eerste al ben je eve 5 minuten daar eve bij kletsen.

je hoeft niet mee te trainen als je niet kan

ten tweede zijn er wel meer mensen die zich het kunnen aan trekken.

als je niet meet wilt keepen moet je het zelf weten zoeken we een ander

D
De Salsakeuning 19/12/2005 13:14
212.41.135*
Jongens jongens,

Wat een onzin lees ik hier allemaal. Benny heeft gewoon hartstikke gelijk. Mededelingen op de training en op een internetforum is allemaal erg leuk, maar velen komen niet op de training of lezen niet altijd/nooit het forum. Wat de oorzaak ervan is dat mensen niet komen trainen of het forum niet lezen is (wat deze discussie betreft)ONBELANGRIJK. Het gaat erom dat je van tevoren kan weten dat je op deze manier niks georganiseerd krijgt. Je moet dan niet achteraf gaan zeiken op de mensen die van niks wisten. Als we iets willen organiseren moeten we dat een keertje NA EEN WEDSTRIJD afspreken en dan de mensen die er niet zijn BELLEN. Alleen zo kun je een fatsoenlijke afspraak maken.

Vind het echt enorm jammer dat mensen elkaar hier beginnen aan te vallen. Ik zou het erg jammer vinden als Benny besluit hierdoor niet meer te keepen; kan me namelijk goed voorstellen dat hij pissig is.

Dus ipv Bjorn's "Dan zoeken we toch een ander"zou ik willen zeggen: Benny, Ik denk dat ik namens de meerderheid van het team spreek als ik zeg dat ik hoop dat je bij het team blijft!!!!!!!!!!

Groeten,

Dennis

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |